onsdag den 1. juni 2011

♥ Godmorgen  ♥

Vil lige starte dagen op med at vise et par billeder af et par badeværelser der inspirerer mig.

Dagen i dag skal bruges som flg.

Emmy kommer endelig hjem efter et par dagen på koloni sammen med hendes børnehave, det er den sidste koloni i hendes tilfælde da hun begynder i skolen til Aug.

Noah skal til fødseldag 

Boghandleren-posthuset-Bageren og så skal jeg har pakket, da Philip, Noah og jeg tyvstarter med et par dagen i sommerhuset før resten af familien støder til.

Der kommer dog et par håndværkere i sommerhuset så desværre ender det ikke helt så afslappet ud som først forestillet.

Så tror vi vælger at tage lidt rundt på besøg hos venner/familie - Er vist også kommet til at love en enkelt tur til legelandet ♥

Oliver skal spille kamp og Michael arbejde på fredag.


En meget heldig ting er at der er det store årlige markende i Hjallerup som vist er ved at være DK største så der har vi planlagt at vi HEEEELE familien tager afsted og vejret tyder jo på at blive særdeles godt.

Mangler lidt gamle og slidt møbler til sommerhuset...Lige som jeg allerbedst kan lide det. 

BRUGT-PATINA & med massere af charme 


Rigtig go´onsdag 




































1 kommentar:

  1. Det var lige før jeg fik stress over alle de ting i skulle :-)

    SvarSlet