tirsdag den 7. juni 2011

Godmorgen... & sikke et fravær jeg har haft her på bloggen... Det har bestemt ikke været med min gode vilje.
Først vil jeg skynde mig at sige


 " Tillykke til alle jer dejlige fædre her på fars dag "

Bedre sent en aldrig.

Jeg selv havde den store fornøjelse at have både min egne far samt mine børns endnu dejligere far til brunch i sommerhuset.






Jeg havde set meget frem til det årlige marked i Hjallerup hvor jeg havde håbet på at fine lidt gamle møbler MEN det var absolut intet at komme efter med mindre man søgte Peru strik eller kopi parfume så det var ikke lige noget der levede op til min forventning.

Der imod kan Brørup marked ( jylland ) anbefales . Du skal dog være morgenfrisk da de starter op allerede omkring kl. 7.00 men så er det til gengæld også mange fantastiske ting at komme efter.

Markedet har åbnet hver fredag...



Tilbage til Hjallerup så var det i tivoli vi fik slået os løs til stor fornøjelse for børnene.

Smil og latter er også langt mere værd end gamle møbler !






















Lige det sidste billede jeg vil dele med jer fra vores tur til Hjallerup.


Der var den sødeste ældre mand af ukendt herkomst, som havde en lille bitte stand hvor han forsøgte at sælge nogle gl. og lidt slidte  " lukker parker "  han mente jo selvfølgelig lykkepakker  ;-)

Det er de små ting der gør det  ;-)









2 kommentarer:

  1. Hvis jeg kender Jer ret, så købte I vil samtlige "lukker pakker" af ren og skær sympati?? Dejlige billeder :)

    SvarSlet
  2. Godmorgen min ven.

    Det var nu også lige før at vi gjorde det men måtte lytte lidt til fornuften dog er jeg nu ret sikker på at den søde mand undre sig over hvad der dog var " galt " med hans skilt for jeg var ikke den eneste som lige måtte have et miderigt foto. Ha´en dejlig dag.

    SvarSlet